I. SIUNTIMAS
MAMIS.LT elektroninė parduotuvė siūlo galimybę įsigyti gaminius ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje ar už jos ribų. Galite gauti savo prekes Lietuvos paštu, Omniva paštomatu ar tiesiai į namus, jei pasirinksite pristatymą per DPD kurjerį.
Perkant už 40 eurų ar daugiau, siuntimas Omniva paštomatu, o už 60 eurų ir daugiau DPD kurjeriu – NEMOKAMAS!
Savo užsakytas prekes galite atsiimti ir patys, atvykę adresu: Nartavos g. 1-18, Vytėnai, Kaunas. Jūsų atvykimą būtina suderinti iš anksto. Tai galite padaryti paskambinę: +37068993345 arba parašę el. paštu: info@mamis.lt. Toks prekių atsiėmimas Jums papildomai nieko nekainuos!
__________
PRISTATYMO KAINA (LIETUVA) | PERKANT UŽ € 40 | PERKANT IKI €40 |
OMNIVA PAŠTOMATU | € 0 | € 2,40 |
LIETUVOS PAŠTU (registruotas) | € 2 | € 2 |
DPD KURJERIU | € 4 (nuo € 60 – € 0) | € 4 |
ATSIĖMIMAS NURODYTU ADRESU | € 0 | € 0 |
__________
PRISTATYMO KAINA (EUROPA) | PERKANT UŽ € 40 | PERKANT IKI € 40 |
LIETUVOS PAŠTU / DPD KURJERIU | nuo € 5,50 (priklauso nuo šalies ir svorio) | nuo € 5,50 (priklauso nuo šalies ir svorio) |
__________
PRISTATYMO KAINA (KITOS ŠALYS) | PERKANT UŽ € 40 | PERKANT IKI € 40 |
LIETUVOS PAŠTU | nuo € 9 (priklauso nuo šalies ir svorio) | nuo € 9 (priklauso nuo šalies ir svorio) |
__________
Prekės siunčiamos adresu, kurį Jūs nurodote savo registracijos formoje. Būkite atidūs ir patikrinkite, ar visi duomenys teisingi, nes nurodytas neteisingas adresas darys įtaką siuntimui.
Užsakymo ruošimo trukmė
MAMIS visus užsakymus ruošia individualiai, daugumą prekių gamina čia ir dabar, todėl užsakymo paruošimo trukmė gali būti 1-3 dienos. Primename, kad atostogų metu ar esant labai dideliam užimtumui, užsakymo ruošimo laikas gali būti ir ilgesnis. Apie tai Jus būtinai informuosime!
Užsakymo įpakavimas
Siekiame, kad prekės Jus pasiektų geriausios išvaizdos ir kokybės, todėl ar jūsų gaminiai būtų supakuoti į perdirbto kartono dėžutę, ar į paprastą užsegamą pakuotę (tai Jūs pasirenkate prieš pateikdami užsakymą; pakavimas dėžutėje – 1,5 eur.) visas prekes papildomai dedame į burbulinius vokus arba specialias siuntimui skirtas dėžutes.
II. GRĄŽINIMAS / KEITIMAS
Norime, kad Jūsų apsipirkimas MAMIS.LT elektroninėje parduotuvėje būtų kuo sklandesnis ir malonesnis, todėl kai kurioms prekėms taikome grąžinimą arba keitimą. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Jūs galite pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo arba pristatymo dienos (terminas pradedamas skaičiuoti, kai Jums pristatomos visos užsakymo siuntos), informuodamas apie tai Mus.
Bendra grąžinimo tvarka
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
- Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu (Nartavos g. 1-18, p. kodas 47489, Kaunas, Lietuva) arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis.
- Jeigu gavote nekokybišką ar kelionės metu pažeistą prekę, kreipkitės į Mamio komandą (info@mamis.lt) ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą. Jūs nuspręsite ar prekę reikėtų pataisyti, pakeisti tokia pačia kokybiška preke, pakeisti kita preke ar grąžinti pinigus.
- Tuo atveju, kai prekė grąžinama ne dėl netinkamos kokybės, o tiesiog Jums nepatikus ar netikus, Jums tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Mes įsipareigojame pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Mamis neturi analogiškų prekių, Mes grąžiname Jums už prekes sumokėtus pinigus.
- Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 14 dienų, nuo to momento, kai gausime prekę/prekes. Pinigus grąžinsime pavedimu į sąskaitą, iš kurios mokėjote arba į Jūsų nurodytą sąskaitą, jei mokėjote kitu būdu.
- Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.
- Mamis turi teisę nepriimti Jūsų grąžinamų prekių, jei nesilaikoma šiose nuostatose numatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Kaip grąžinti ar keisti?
- Pirmiausia, kuo skubiau susisiekite su MAMIS.LT komanda el. paštu (info@mamis.lt) ir kuo tiksliau apibūdinkite grąžinimo ar keitimo priežastis, parašykite užsakymo numerį bei siuntos registracijos numerį. Būtina nurodyti, ar norėsite atgauti pinigus ar tiesiog pakeisti produktus.
- Pasistengsime Jums atsakyti kuo greičiau, ir jeigu pritarsime ir daugiau nebekils klausimų, gausite Mūsų patvirtinimą siųsti prekes Mums.
- Gavę patvirtinimą, saugiai supakuokite produktą ir išsiųskite registruotu paštu.
Ko grąžinti ar keisti negalima?
- personalizuotų gaminių (sukurtų pagal Jūsų individualų užsakymą, vardinių)
- bent šiek tiek naudotų ar plautų gaminių
- nukirptomis etiketėmis ar pažeista pakuote
Pasiliekame teisę nepriimti gaminių, jei mums atrodo, kad daiktas naudotas ir nebebus tinkamas perparduoti.
Primename, kad MAMIS išsiskiria savo natūralios sudėties gaminiais, o taip pat ypatingas dėmesys skiriamas saugumui, todėl atsižvelgdami į situaciją dėl COVID-19 pandemijos, esame dar akylesni higienos reikalavimams. Siekdami užtikrinti saugumą, gaminių, skirtų kūdikiui dėti į burną NEPRIIMAME ir NEKEIČIAME.
Daugiau informacijos
Jeigu kyla neaiškumų dėl įsigyto gaminio grąžinimo ar keitimo, daugiau informacijos galite rasti adresu: https://www.vartotojucentras.lt/straipsnis_ist.php?ist=25 arba rašykite mums: info@mamis.lt.